Bestelling en levering

Pakket niet ontvangen

Indien je jouw bestelling voor 21:00 uur afrondt, wordt deze dezelfde werkdag nog naar je verzonden. Je bestelling wordt doorgaans de volgende dag geleverd. Bestellingen naar België ontvang je doorgaans binnen drie tot vijf werkdagen. Let op: in Nederland wordt er geen post geleverd op zondag en maandag en in België niet op zaterdag en zondag.

Door de enorme hoeveelheid pakketjes bij PostNL, loopt je pakketje enkele dagen vertraging op in het postnetwerk. Wij willen je daarom vragen om 5 bezorgdagen vanaf de dag van verzending af te wachten. Dit is de periode waarin je bestelling alsnog geleverd kan worden. Voor zendingen naar België willen wij je vragen om acht bezorgdagen vanaf de dag van verzending af te wachten. Onze excuses voor het mogelijke ongemak!

Is je bestelling na de afgewachte bezorgdagen nog niet bezorgd? Dan vragen wij je vriendelijk om ons een mail te sturen met de volgende gegevens:

  • Je ordernummer
  • Je verzendadres (het adres kun je controleren aan de hand van je factuur, je orderbevestiging of in je account)
  • Een korte toelichting van het probleem

Pakket is naar het verkeerde adres gestuurd

Ben je er achter gekomen dat het pakket naar een verkeerd adres is verstuurd? Dan vragen wij je vriendelijk om het pakket op te halen bij het opgegeven adres. Indien het adres niet bestaat dan raden wij je aan om contact met ons op te nemen via info@smartphonehoesjes.nl.

Gelukt!

Nu mis je niks meer!

Gebruik de code NIEUWSBRIEF5 in je winkelwagen en ontvang 5% korting op je volgende bestelling.

5% korting?

Schrijf je nu in en ontvang 5% korting op je volgende bestelling!