Bestellen & levering

 

Welk toestel heb ik?

Ontdek hier welk toestel je hebt om zeker te weten dat je het juiste product besteld. 

 

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Check hieronder wanneer jij jouw bestelling kan verwachten! Heb je vragen over de status van je levering? Start hier een chat met Casey.

Nederland vóór 21:00 besteld

Let op: Op zondag en maandag wordt er geen brievenbuspost bezorgd. 

Besteldag 1e bezorgmoment | Premium 1e bezorgmoment | Gratis
Maandag Dinsdag Woensdag
Dinsdag Woensdag Donderdag
Woensdag Donderdag Vrijdag
Donderdag Vrijdag Zaterdag
Vrijdag Zaterdag Dinsdag
Zaterdag Dinsdag Woensdag
Zondag Dinsdag Woensdag

Let op: Pakket premium: Jij hebt zelf een tijdvak gekozen

Heb je jouw bestelling na 5 postdagen nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op met vermelding van jouw ordernummer en het juiste adres.

 


België

Let op: Op zaterdag en zondag wordt er geen brievenbuspost bezorgd. Bij Colis Privé zijn dat zondag en maandag.

Besteldag

1e bezorgmoment

Premium voor 21:00 besteld

1e bezorgmoment

Gratis voor 19:00 besteld

Maandag Dinsdag Donderdag
Dinsdag Woensdag Vrijdag
Woensdag Donderdag Maandag
Donderdag Vrijdag Dinsdag
Vrijdag Zaterdag Woensdag
Zaterdag Dinsdag Woensdag
Zondag Dinsdag Woensdag

 

Heb je jouw bestelling na 5 postdagen nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op met vermelding van jouw ordernummer en het juiste adres.

 

 

Ik heb tijdens het bestellen per ongeluk het verkeerde adres ingevuld. Wat moet ik doen?

Nadat je je bestelling hebt geplaatst, gaan we snel aan de slag om jouw pakketje in te pakken en te verzenden. Heb je al een verzendbevestiging ontvangen? Dan is het helaas niet meer mogelijk om je adres te wijzigen. 

Heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Dan kun je Chatbot Casey vragen of het nog mogelijk is om je gegegevens te wijzigen. Start je chat hier.

 

Moet ik verzendkosten betalen?

Of je verzendkosten betaalt, is afhankelijk van de verzendmethode die je kiest. Bij Smartphonehoesjes.nl bieden wij altijd een optie aan waarbij je geen verzendkosten betaalt.

 

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat moet ik doen?

Soms ervaren wij een technische vertraging, waardoor je je orderbevestiging tot 4 uur later kunt ontvangen. Let op: Deze e-mail kan in je spam- of ongewenste inbox terechtkomen.

Heb je de bevestiging na 4 uur nog niet ontvangen? Vraag dan onze Chatbot Casey om te controleren of je bestelling goed is doorgekomen. Start je chat hier.