Suggesties en feedback

Suggesties

Wij staan altijd open voor suggesties om onze dienstverlening nog verder te verbeteren. Als je suggesties hebt, ontvangen wij deze graag via de e-mail op info@smartphonehoesjes.nl.

Klantbeoordelingen

Als je online winkelt, is een onafhankelijke mening een belangrijke factor om de betrouwbaarheid van een webwinkel te beoordelen. Wij werken daarom samen met The Feedback Company. Onze klanten krijgen na iedere bestelling een uitnodiging om onze dienstverlening te beoordelen. The Feedback Company is een onafhankelijke partij die deze beoordelingen registreert. Je kunt onze beoordelingen hier bekijken.

Uit meer dan 70.000 reviews blijkt dat Smartphonehoesjes.nl zeer goed wordt gewaardeerd. Van onze klanten beveelt 98% Smartphonehoesjes.nl aan je aan!

Je kunt ook een beoordeling achterlaten op de productpagina van een door jou besteld product. Hiermee help je anderen een juiste keuze te maken en maakt je zelf ook nog eens kans op het winnen van een cadeaubon ter waarde van €100. Om in aanmerking te komen voor het winnen van deze cadeaubon dien je jouw volledige voor- en achternaam te vermelden.

De reviews worden uiterlijk na 14 dagen op de website geplaatst. De reviews dienen aan onderstaande eisen te voldoen:

  • De review moet gaan over een product dat bij ons gekocht is
  • De review moet gaan over het product en niet over de service of over de levertijd
  • Review moet goed onderbouwd zijn en mag geen grof taalgebruik bevatten
Voldoet de review niet aan één van deze punten, dan kunnen wij de review niet plaatsen. Een review voldoet ook niet aan de eisen als deze niet duidelijk genoeg is.

Klachten

Wij vinden het erg belangrijk dat al onze klanten tevreden zijn. Ben je onverhoopt toch niet tevreden, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Wij lossen jouw klacht graag op.

De klacht kun je mailen naar info@smartphonehoesjes.nl. Zodra wij de klacht hebben ontvangen, sturen wij je een bevestiging. Vermeld bij je klacht je naam, adres en ordernummer, zodat wij de klacht zo snel en effectief mogelijk kunnen oppakken. Binnen één week reageren wij inhoudelijk op uw klacht.

Hebben wij je niet naar tevredenheid kunnen helpen? Wij zijn aangesloten bij Webshop Keurmerk. Dit betekent dat je gratis gebruik kunt maken van de onafhankelijke geschillenbemiddeling van Webshop Keurmerk. Ons streven is uiteraard om het niet zover te laten komen!

Gelukt!

Nu mis je niks meer!

Gebruik de code NIEUWSBRIEF5 in je winkelwagen en ontvang 5% korting op je volgende bestelling.

5% korting?

Schrijf je nu in en ontvang 5% korting op je volgende bestelling!