Klantenservice

Onze klantenservice staat zes dagen in de week paraat om jouw vragen te beantwoorden. Het antwoord op veel vragen vind je ook op onze klantenservicepagina’s, of in de veelgestelde vragen (FAQ).

Top 5 meest gestelde vragen

  • Bestellingen die voor 21:00 uur worden besteld en betaald, worden dezelfde dag nog verzonden vanuit ons magazijn. 95% van onze bestellingen wordt op tijd geleverd. Helaas komt het wel eens voor dat een bestelling vertraging oploopt. Wij gaan er vanuit dat het pakketje alsnog bij je wordt afgeleverd al dan niet met vertraging. Heb je de bestelling 5 postdagen na het eerste aflevermoment niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij lossen dit graag met je op. Let op! Op zondag en maandag wordt er in Nederland geen brievenbuspost geleverd. Ditzelfde geldt voor België op zaterdag en zondag.
  • Wat vervelend om te horen dat je bestelling niet helemaal naar wens is. Dat gaan we oplossen! Je mag je bestelling binnen 60 dagen retourneren. Je dient je bestelling retour te melden via ons retourportaal. Volg hiervoor ons stappenplan op de website. Deze vind je hier
  • Het is niet mogelijk om achteraf je bestelling te annuleren. Als je nog niet betaald hebt, wordt je bestelling automatisch na 72 uur geannuleerd. Dit geldt echter niet voor bestellingen waarbij er gekozen is voor achteraf betalen (AfterPay/Klarna). Neem in dit geval contact op met de klantenservice.
  • Volg de status van je retour gemakkelijk zelf via ons retourportaal. Ga naar de e-mail die je ontvangen hebt van info@returnless.nl en klik op de button. Hier kun je de status van je retour volgen. Na aankomst van je retour in ons magazijn, streven wij ernaar om je retourzending binnen 48 uur te verwerken. Door de drukte bij PostNL kan het langer duren voordat wij je retour ontvangen in ons magazijn. We hopen op je begrip en vragen je minimaal 5 werkdagen geduldig af te wachten, voordat je contact opneemt met onze klantenservice. Nadat we je retour verwerkt hebben, ontvang je het aankoopbedrag binnen 3 dagen, onder vermelding van Stichting Derdengelden Buckaroo, op je rekening.
  • Wat vervelend om te horen dat het product beschadigd is. Wij willen je vriendelijk verzoeken om je retour aan te melden en een foto van de schade te uploaden bij je aanvraag. Aan de hand van de foto, zullen wij je retouraanvraag beoordelen. Volg hiervoor ons stappenplan op de website. Deze vind je hier.

Heb je nog vragen?

  Stuur een Whatsapp naar 06-12 72 85 37

  Mail naar info@smartphonehoesjes.nl

  Of bel naar +31 (0) 33-433 20 11

Gelukt!

Nu mis je niks meer!

Gebruik de code NIEUWSBRIEF5 in je winkelwagen en ontvang 5% korting op je volgende bestelling.

5% korting?

Schrijf je nu in en ontvang 5% korting op je volgende bestelling!