Service 

 

Via welke kanalen kan ik jullie klantenservice bereiken?

De klantenservice is altijd te bereiken via onze Chatbot Casey. Als je toch persoonlijk contact wilt met een van onze medewerkers kun je ons bellen of e-mailen. Onze contactgegevens vind je onder op deze pagina. De klantenservice is op werkdagen bereikbaar van 08:00u tot 18:00u en op zaterdag van 08:30u tot 17:00u. Op zon- en feestdagen is onze klantenservice gesloten, met de uitzondering op Kerstavond en oudejaarsdag (tot 15:00u). 

 

Wie is Casey?

Casey is onze slimme, digitale collega die al je vragen kan beantwoorden, op elk moment van de dag. Mocht je er niet helemaal uitkomen met Casey, dan helpen onze collega’s van de klantenservice je graag. 

 

Wat moet ik doen als de chatbot mijn vraag niet herkent?

Casey is is nog aan het leren. Ze wordt elke dag slimmer, mede dankzij jouw feedback en input. Als je er met Casey niet uitkomt, staan er collega’s klaar om je verder te helpen. We hopen op je begrip en waarderen je feedback.

 

Wanneer kan ik een reactie verwachten van de klantenservice?

Onze klantenservice is 6 dagen per week bereikbaar voor het beantwoorden van al je vragen. Onze reactietijd hangt af van het door jou gekozen kanaal. We reageren altijd binnen 1 werkdag.

 

Waar kan ik een klacht indienen?

Wij vinden het erg belangrijk dat al onze klanten tevreden zijn. Neem alsjeblieft contact op met onze klantenservice als je een probleem hebt. Wij lossen jouw klacht graag op. Je kunt je klacht e-mailen. Zodra wij de klacht hebben ontvangen, sturen wij je een bevestiging. Vermeld bij je klacht je naam, adres en ordernummer (meestal bestaat deze uit 10 cijfers) zodat wij de klacht zo snel en effectief mogelijk kunnen oppakken.

Meer over klachten, feedback en Webshop Keurmerk vind je hier

Stuur een Whatsapp naar 06-12 72 85 37

Gelukt!

Nu mis je niks meer!

Gebruik de code NBI5 in je winkelwagen en ontvang 5% korting op je volgende bestelling.

5% korting?

Schrijf je nu in en ontvang 5% korting op je volgende bestelling!