Bestellen & levering

 

Moet ik verzendkosten betalen?

Onze verzending is gratis. 

 

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Dit verschilt per land. Bestellingen die voor 21:00 uur worden besteld en betaald, worden dezelfde dag nog verzonden vanuit ons magazijn. Bestellingen naar Nederland zijn meestal de volgende werkdag in huis. Maar houd er rekening mee dat er op zondag en maandag in Nederland geen brievenbuspost wordt bezorgd. In België geldt dit voor zaterdag en zondag.

Heb je jouw bestelling na 5 postdagen nog niet ontvangen, neem dan pas contact met ons op. Voor bestellingen naar België geldt dat je na 8 postdagen pas contact op kunt nemen.  

Vanwege grote drukte rondom Blackfriday en de feestdagen kan het zijn dat de verzending van je bestelling langer duurt dan je van ons gewend bent.

 

Ik heb het verkeerde product ontvangen, wat moet ik doen?

Wat vervelend dat je bestelling niet klopt, dit gaan we oplossen! Je kunt het product kosteloos omruilen door ons stappenplan voor het retourneren te volgen. Wist je trouwens dat onze chatbot Casey je kan helpen bij het aanmelden van je retour.

 

Welk toestel heb ik?

Wil je graag een hoesje kopen voor jouw telefoon, tablet of laptop en wil je zeker zijn dat het hoesje past? Dan is het belangrijk om te weten welk device je precies hebt. Ontdek hier welk toestel je hebt

 

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat moet ik doen?

Controleer altijd je spam en ongewenste inbox, om er zeker van te zijn dat je geen orderbevestiging hebt ontvangen. Alleen als dit niet het geval is, adviseren wij je om contact op te nemen met onze klantenservice, onder vermelding van je ordernummer. Wij kunnen dan controleren of je bestelling goed is doorgekomen.

 

Ik kan mijn bestelling niet afronden. Wat moet ik doen?

Je kunt terugkeren naar de pagina met de betaalmethoden bij het afrekenen. Hier kun je direct een nieuwe poging doen om je bestelling alsnog te betalen. Is dit niet gelukt? Dan sturen wij binnen 1 uur een betaalherinnering naar je toe per mail, om alsnog de betaling te voldoen. Een tweede herinnering volgt na 24 uur.


Wil je liever afzien van je bestelling? Dan kun je de betaalherinneringen negeren en wordt je order automatisch geannuleerd.

 

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Wat moet ik doen?

We houden je per mail op de hoogte over de status van je bestelling. Vanaf het moment dat je de bestelling afrondt tot aan het moment dat je bestelling wordt meegegeven aan de bezorger. Daarnaast kun je de status ook terugvinden in je account.

Stap 1: Log in op je Smartphonehoesjes.nl account.
Stap 2: Klik op Mijn bestellingen.
Stap 3: Klik op de link Bekijk voor de huidige bestelstatus.

Heb je jouw bestelling na 5 postdagen nog niet ontvangen, neem dan pas contact met ons op. Voor bestellingen naar België geldt dat je na 8 postdagen pas contact op kunt nemen.

 

Ik heb een kortingscode, waar kan ik deze invullen?

Ga naar je winkelwagen. Onder de lijst met gekozen producten zie je Kortingscode staan. Hier vind je een invulveld waar je de code kunt invullen. Klik op toepassen en je kortingscode wordt verwerkt. Krijg je een foutmelding? Neem dan contact op met de klantenservice

 

Gelukt!

Nu mis je niks meer!

Gebruik de code NBI5 in je winkelwagen en ontvang 5% korting op je volgende bestelling.

5% korting?

Schrijf je nu in en ontvang 5% korting op je volgende bestelling!