Bestellen & levering

 

Welk toestel heb ik? 

Ontdek hier welk toestel je hebt om zeker te weten dat je het juiste product besteld. 

 

Verzendkosten

Of je verzendkosten betaalt, is afhankelijk van de verzendmethode die je kiest. Wij bieden altijd een optie aan waarbij je geen verzendkosten betaalt.

 

Bezorgmomenten

Check hieronder wanneer jij jouw bestelling kan verwachten! Heb je vragen over de status van je levering? Start hier een chat met Casey.

Nederland vóór 21:00 besteld

Let op: Op zondag en maandag wordt er geen brievenbuspost bezorgd. 

Besteldag 1e bezorgmoment | Premium 1e bezorgmoment | Gratis
Maandag Dinsdag Woensdag
Dinsdag Woensdag Donderdag
Woensdag Donderdag Vrijdag
Donderdag Vrijdag Zaterdag
Vrijdag Zaterdag Dinsdag
Zaterdag Dinsdag Woensdag
Zondag Dinsdag Woensdag

Let op: Pakket premium: Jij hebt zelf een tijdvak gekozen

Heb je jouw bestelling na 5 postdagen nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op met vermelding van jouw ordernummer en het juiste adres.

 


België

Let op: Op zaterdag en zondag wordt er geen brievenbuspost bezorgd. Bij Colis Privé zijn dat zondag en maandag.

Besteldag

1e bezorgmoment

Premium voor 21:00 besteld

1e bezorgmoment

Gratis voor 19:00 besteld

Maandag Dinsdag Donderdag
Dinsdag Woensdag Vrijdag
Woensdag Donderdag Maandag
Donderdag Vrijdag Dinsdag
Vrijdag Zaterdag Woensdag
Zaterdag Dinsdag Woensdag
Zondag Dinsdag Woensdag

 

Heb je jouw bestelling na 5 postdagen nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op met vermelding van jouw ordernummer en het juiste adres.

 

 

Levertijd

Hoe lang het duurt voordat jij je pakket in huis hebt is afhankelijk van de bezorgmethode die je hebt gekozen. Wanneer jij door gaat in je winkelmandje, zie je de leveringsopties verschijnen. Hierin geven wij altijd aan wat de levertijd zal zijn.

 

Bezorgopties

Om altijd aan te sluiten bij de wensen van onze klanten variëren wij wel eens met onze bezorgopties. De ene klant vind duurzaamheid erg belangrijk, ook tijdens de levering. Andere klanten wederom gaan voor snelheid of flexibiliteit. Welke bezorgopties wij op dit moment aanbieden zie je altijd als je verder gaat in je winkelmandje. Je mag dan kiezen uit een van onze bezorgopties. Good to know: Smartphonehoesjes biedt altijd een gratis bezorgoptie aan. 

 

Duurzame levering

Al de door ons gekozen leveringsopties zijn duurzaam! Zo worden er ongeveer 90% van alle zendingen binnen Nederland op de fiets bezorgd.

 

Internationale verzending

Op onze nederlandse webshop leveren wij naar Nederland en België. Op onze duitse webshop handyhuellen.de leveren wij naar Duitsland en naar Oostenrijk en op onze franse webshop ploonk.fr leveren wij naar Frankrijk en de franstalige gebieden van België. Wil jij je bestelling naar een ander land binnen europa laten leveren? Neem dan contact met ons op! We denken graag met je mee!

 

Pakket niet ontvangen

Kijk onder 'bezorgmomenten' wanneer jij je bestelling uiterlijk in huis kan verwachten. In het geval van vertraging bij een van onze postleveranciers, moeten wij de post 5 postdagen de tijd geven om het bij je af te leveren en gaan wij er nog van uit, dat jouw pakket nog bezorgd gaat worden. Is jouw pakket na het afwachten van deze 5 postdagen nog steeds niet afgeleverd? Neem dan contact met ons op met vermelding van jouw ordernummer en het juiste adres zodat wij de juiste oplossing voor je kunnen vinden.

 

Wijziging afleveradres

Nadat je je bestelling hebt geplaatst, gaan we snel aan de slag om jouw pakketje in te pakken en te verzenden. Heb je al een verzendbevestiging ontvangen? Dan is het helaas niet meer mogelijk om je adres te wijzigen. 

Heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Dan kun je Chatbot Casey vragen of het nog mogelijk is om je adresgegevens te wijzigen. Let op: Dit biedt geen garantie dat wijzigen nog mogelijk is. Start je chat hier.

 

Pakket niet bij servicepunt opgehaald

Ben jij je pakket vergeten op te halen bij een door jou gekozen servicepunt? Dan wordt jou pakket na een periode aan ons magazijn teruggestuurt. Deze periode is afhankelijk van de postleverancier.


Orderbevestiging niet ontvangen

Soms ervaren wij een technische vertraging, waardoor je je orderbevestiging tot 4 uur later kunt gaan ontvangen. Controleer altijd je spam- en ongewenste inbox, om er zeker van te zijn dat je geen orderbevestiging hebt ontvangen. 

Heb je de bevestiging na 4 uur nog niet ontvangen? Vraag dan hier onze Chatbot Casey om te controleren en te bevestigen of je bestelling goed is doorgekomen.  


Belfius - Geen orderbevestiging ontvangen

De verwerking van een Belfius betaling kan vanwege technische redenen helaas wat langer in beslag nemen. Het kan gebeuren dat jij een betaalherinnering ontvangt. Indien het bedrag van je rekening af is geschreven kun jij de betaalherinnering negeren en moet je de betaling niet nog een keer voldoen.

Vraag graag hier onze Chatbot Casey om te controleren en te bevestigen of je bestelling goed is doorgekomen. 


Bestelling goed doorgekomen?

Heb jij een orderbevestiging per e-mail ontvangen. Dan moet jij je geen zorgen maken en is jouw bestelling succesvol bij ons binnen gekomen.

Let op: Soms kan het tot 4 uur duren voordat je deze ontvangt. Als je geen orderbevestiging ontvangt, check dan eerst je spam- of ongewenste inbox. Heb je hem na 4 uur nog niet ontvangen? Vraag dan hier onze Chatbot Casey om te controleren of je bestelling goed is doorgekomen.