Bestellen & levering
Welk toestel heb ik?
Ontdek hier welk toestel je hebt om zeker te weten dat je het juiste product besteld.
Ik heb tijdens het bestellen per ongeluk het verkeerde adres ingevuld. Wat moet ik doen?
Nadat je je bestelling hebt geplaatst, gaan we snel aan de slag om jouw pakketje in te pakken en te verzenden. Heb je al een verzendbevestiging ontvangen? Dan is het helaas niet meer mogelijk om je adres te wijzigen.
Heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Dan kun je Chatbot Casey vragen of het nog mogelijk is om je gegegevens te wijzigen. Start je chat hier.
Moet ik verzendkosten betalen?
Of je verzendkosten betaalt, is afhankelijk van de verzendmethode die je kiest. Bij Smartphonehoesjes.nl bieden wij altijd een optie aan waarbij je geen verzendkosten betaald.
Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat moet ik doen?
Soms ervaren wij een technische vertraging, waardoor je je orderbevestiging tot 4 uur later kunt ontvangen. Let op: Deze e-mail kan in je spam- of ongewenste inbox terechtkomen.
Heb je de bevestiging na 4 uur nog niet ontvangen? Vraag dan onze Chatbot Casey om te controleren of je bestelling goed is doorgekomen. Start je chat hier.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Heb je vragen over de status van je levering? Start hier een chat met Casey.
Nederland |
België |
||
Check hieronder wanneer jij jouw bestelling kan verwachten! |
|||
Vóór 21:00 besteld | Eerste bezorgmoment | Vóór 21:00 besteld | Eerste bezorgmoment |
Maandag | Dinsdag | Maandag | Donderdag |
Dinsdag | Woensdag | Dinsdag | Vrijdag |
Woensdag | Donderdag | Woensdag | Maandag |
Donderdag | Vrijdag | Donderdag | Dinsdag |
Vrijdag | Zaterdag | Vrijdag | Woensdag |
Zaterdag | Dinsdag | Zaterdag | Woensdag |
Zondag | Dinsdag | Zondag | Woensdag |
Let op: Op zondag en maandag wordt er geen brievenbuspost in Nederland bezorgd. In België is dat op zaterdag en zondag het geval. Heb je jouw bestelling na 3 postdagen nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op met vermelding van jouw ordernummer en het juiste adres. |