Betalen

 

Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?

Je kunt betalen met Apple Pay, AfterPay, PayPal, Bancontact, iDEAL, Mastercard, Visa, Maestro en Fashioncheque. Andere betaalmethoden zijn afhankelijk van je locatie.

 

Hoe weet ik of mijn betaling gelukt is?

Bij het succesvol afronden van je bestelling, ontvang je snel een bevestiging per e-mail. Als je geen bevestiging ontvangt, check dan je spam- of ongewenste inbox. Bij de meeste betaalmethoden komt de betaling direct bij ons binnen.

 

Ik heb via PayPal besteld, maar nog geen orderbevestiging ontvangen. Is mijn order succesvol?

Controleer altijd je spam- en ongewenste inbox, om er zeker van te zijn dat je geen orderbevestiging hebt ontvangen. Als je daar ook geen bevestiging vindt, adviseren wij je om contact op te nemen met onze klantenservice. Houd hiervoor je ordernummer bij de hand. Wij kunnen dan controleren of je bestelling goed is doorgekomen.

 

Mijn betaalpoging is meerdere keren afgewezen, wat moet ik doen?

Binnen 1 uur ontvang je een betaalherinnering waarmee je de betaling kunt voldoen. Als de betaling daarna nog niet gelukt is, sturen wij na 24 uur een tweede herinnering. Controleer hiervoor ook je spam- en ongewenste mailbox, om te kijken of je deze e-mails daarin ontvangt. 

 

Er is twee keer een betaling afgeschreven van mijn rekening, wat moet ik doen?

Dat is niet de bedoeling! We vragen je contact op te nemen met onze klantenservice. Als je contact opneemt, zorg dat je dan het ordernummer bij de hand hebt.

 

Ik heb een betaalherinnering ontvangen, wat moet ik doen?

Je bestelling wordt pas verzonden op het moment dat wij de betaling van jouw bestelling hebben ontvangen. Wanneer je bestelling nog niet is betaald, ontvang je na 1 uur een betaalherinnering per e-mail waarmee je de betaling kunt voldoen. Dit doen wij nogmaals na 24 uur. Indien wij na drie dagen geen betaling hebben ontvangen, wordt je bestelling automatisch geannuleerd. Als je wel hebt betaalt, dan kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice

 

Waar kan ik een factuur voor mijn bestelling krijgen?

Wij versturen altijd een digitale factuur van jouw bestelling. Mocht je een nieuwe factuur willen ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij sturen je de factuur graag nogmaals toe.

 

Welke details hebben jullie nodig voor het aanvragen van een factuur?

Als je een fout hebt gemaakt bij het invullen van je gegevens, is het belangrijk om zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Wij hebben helaas niet veel tijd om je gegevens te wijzigen, omdat onze pakketjes altijd snel worden ingepakt en verstuurd. Als je pakket is ingepakt, kunnen wij geen gegevens meer wijzigen. 

 

Gelukt!

Nu mis je niks meer!

Gebruik de code NBI5 in je winkelwagen en ontvang 5% korting op je volgende bestelling.

5% korting?

Schrijf je nu in en ontvang 5% korting op je volgende bestelling!