Retourneren & annuleren 

 

Ik wil mijn bestelling annuleren, wat moet ik doen?

Wij hebben helaas niet veel tijd om je gegevens te wijzigen, omdat onze pakketjes altijd snel worden ingepakt en verstuurd. Als je pakket is ingepakt, kunnen we je gegevens niet meer wijzigen. Zodra je de bestelling hebt ontvangen, kun je het retour melden. Als je jouw gegevens verkeerd hebt ingevuld, is het belangrijk dat je zo snel mogelijk contact opneemt met onze klantenservice

 

Ik heb een verkeerd product ontvangen, wat moet ik doen?

Je kunt het product eenvoudig retour sturen. Hiervoor vragen we je een retourmelding te doen in ons retourportaal. Wij beoordelen je melding binnen 24 uur. 
Wil je meer weten over ons retourbeleid? Deze kun je hier vinden.

 

Ik wil mijn bestelling retour sturen, hoe doe ik dit?

Je kunt je ontvangen product eenvoudig retour sturen. Hiervoor vragen we je een retourmelding te doen in ons retourportaal. Wij beoordelen je melding vervolgens binnen 24 uur. 
Wil je meer weten over ons retourbeleid, deze kun je hier vinden.

 

Mijn product is beschadigd, wat moet ik doen?

Vervelend om te horen dat het product beschadigd is. Smartphonehoesjes hecht veel waarde aan het leveren van kwaliteit. Je kunt het beschadigde product eenvoudig retour sturen en omruilen voor een nieuw product. Hiervoor vragen we je een retourmelding te doen in ons retourportaal. Wij beoordelen jouw melding vervolgens binnen 24 uur. 
Wil je meer weten over ons retourbeleid, deze kun je hier vinden.

 

Waar kan ik mijn ordernummer vinden?

Je kunt je ordernummer vinden in de onderwerpregel van je orderbevestiging, je verzendbevestiging, op de verzenddoos of onder het kopje recente bestellingen in je account.

 

Wat is het retour- en garantiebeleid van Smartphonehoesjes?

Goed dat je het vraagt. Ons retour- en garantiebeleid varieert per product. Je hebt een bedenktijd van 60 dagen. Wil je het product in een andere kleur of voor een ander toestel, dan kun je gratis ruilen. Dit product moet in de originele verpakking zitten. Garantie wisselt tussen de 3 maanden en 2 jaar (afhankelijk van het type product). Er zijn uitzonderingen op deze voorwaarden, zoals gepersonaliseerde producten of producten die om hygienische redenen niet geruild mogen worden. Andere voorwaarden en uitzonderingen vind je in ons retour- en garantiebeleid.  

 

Waar kan ik de status van mijn retouraanvraag vinden?

Na aanmelding van je retour houden we je op de hoogte per e-mail. In de bevestigingsmail van je retouraanvraag vind je een knop vanwaar je de status kunt zien. De e-mail ontvang je vanuit Returnless. Onze chatbot Casey kan je ook een update geven. 

 

Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld van mijn terugbetaling ontvang op mijn rekening?

Je ontvangt je aankoopbedrag binnen 3 werkdagen op je rekening. Dit gebeurt onder vermelding van 'Stichting Derdengelden Buckaroo'. Dit gebeurt nadat je retour in ons magazijn is verwerkt. Dit duurt gemiddeld 2 dagen. Maar door de drukte bij PostNL duurt het soms langer voordat wij je retour ontvangen in ons magazijn. Als je retour verwerkt is, wordt de terugbetaling in werking gezet. 

 

Ik heb per ongeluk een dubbele bestelling gedaan, wat moet ik doen?

 Je kunt het te veel bestelde product eenvoudig retoursturen. Hiervoor vragen we je een retourmelding te doen in ons retourportaal. Wij beoordelen je melding binnen 24 uur. 

 

Gelukt!

Nu mis je niks meer!

Gebruik de code NBI5 in je winkelwagen en ontvang 5% korting op je volgende bestelling.

5% korting?

Schrijf je nu in en ontvang 5% korting op je volgende bestelling!