Retourneren & annuleren 

 

Ik wil mijn bestelling annuleren, wat moet ik doen?

Nadat je je bestelling hebt geplaatst, gaan we snel aan de slag om jouw pakketje in te pakken en te verzenden. Heb jij al een verzendbevestiging ontvangen? Dan is het helaas niet meer mogelijk om je bestelling te annuleren. Zodra jij je bestelling hebt ontvangen mag je deze als retour aanmelden. Vind hier ons retourbeleid.
Heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Dan kun je Chatbot Casey vragen om je bestelling te annuleren.

 

Wat zijn de kosten van een retour?

Wil je een product ruilen? Dan ontvang je een gratis retourlabel. Als je een product retour wilt sturen en voor de optie 'Geld terug' kiest, betaal je slechts €2,50 voor jouw retourlabel.

 

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Meld een retour eenvoudig aan in ons retourportaal. Wij beoordelen je melding vervolgens binnen 24 uur. Je kunt je pakketje retourneren via PostNL en Homerr. Vind hier meer over ons retourbeleid.

 

Hoe kan ik mijn product ruilen?

Ruil gratis je product. Meld een retour eenvoudig aan in ons retourportaal en kies voor 'Voucher t.w.v aankoopbedrag'. Deze Voucher ontvang je binnen één werkdag. Hiermee kun je zelf jouw vervangende product bestellen op onze website. Doe je dat voor 21:00u? Dan versturen we je nieuwe aankoop nog op dezelfde dag!

 

Ik heb het verkeerde- of een beschadigd product ontvangen, wat moet ik doen?

Vervelend om te horen. Smartphonehoesjes hecht veel waarde aan het leveren van kwaliteit. Om tot een passende oplossing te kunnen komen willen wij je vragen om de schade de melden via ons retourportaal. Geef de reden van je aanmelding aan en kies de door jouw gewenste actie. Binnen één werkdag ontvang je een passende oplossing. Uiteraard is een retour in dit geval gratis. Vind hier meer informatie over ons retourbeleid.

 

Wat is de status van mijn retouraanvraag?

Vanaf het moment dat je een retour aanmeldt, houden we je per e-mail op de hoogte. In al onze e-mails vind je een knop waarmee je de status van je aanvraag of retour kunt zien. Onze Chatbot Casey kan je precies vertellen wat de status van je retouraanvraag is. 

 

Gelukt!

Nu mis je niks meer!

Gebruik de code NBI5 in je winkelwagen en ontvang 5% korting op je volgende bestelling.

5% korting?

Schrijf je nu in en ontvang 5% korting op je volgende bestelling!

Deze site is beveiligd met reCAPTCHA en het Privacybeleid en de Servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.