Contact
De zomerdrukte bij postvervoerders kan voor vertraging van onze leveringen zorgen. We hopen op je begrip! Heb je na 5 werkdagen je pakket nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op.
Suggesties
Wat is jullie beleid met betrekking tot productreviews?
We vinden het belangrijk om alleen echte klantreviews te tonen. Alle reviews, mits die voldoen aan onze reviewvoorwaarden, worden getoond op de website. Alle reviews worden gelezen en beoordeeld door onze medewerkers. Daarbij kijken we ook of het product bij Smartphonehoesjes.nl gekocht is. Het kan daarom enkele werkdagen duren voordat jouw review op de website terug te zien is. Wanneer de review geschreven is bij een van onze internationale webshops dan zetten we dit erbij. Smartphonehoesjes.nl betaalt niet voor reviews.
We keuren jouw review af indien je het product niet daadwerkelijk hebt aangeschaft en/of de review een van de volgende onderdelen bevat:
• Ongepast taalgebruik (b.v. scheldwoorden, etc.)
• Persoonlijke gegevens (telefoonnummer, mailadres, etc.)
• Commerciële inhoud (sponsored promoties, promoten van andere commerciële partijen, etc.)
• Uitlatingen over onderwerpen die niets te maken hebben met het product (bv. levering te laat, etc.)
Ik heb een suggestie voor jullie!
Wij staan altijd open voor suggesties om onze dienstverlening nog verder te verbeteren. Als je suggesties hebt, ontvangen wij deze graag via de e-mail op [email protected].
Waar kan ik een klacht indienen?
Wij vinden het erg belangrijk dat al onze klanten tevreden zijn. Ben je onverhoopt toch niet tevreden dan staat onze klantenservice uiteraard voor je klaar om jouw klacht te behandelen en op te lossen. Stuur je klacht naar: [email protected].
Contact en openingstijden
Belangrijk: Op 29 augustus is onze klantenservice tijdelijk niet bereikbaar via telefonie en livechat door een tekort aan personeel. Voor hulp kun je:
- Een chat starten met onze AI agent Casey door op 'contact opnemen' te klikken
- Of zelf het antwoord vinden onder onze veelgestelde vragen
Bedankt voor je begrip!
Slimme Chatbot
Heb je een vraag? Onze slimme chatbot Casey is 24/7 beschikbaar en geeft meteen antwoord op je vragen. Je kunt contact opnemen met Casey via de donkerblauwe knop 'Contact opnemen' of via het chaticoontje rechtsonderin de pagina.
Livechat
Kom je er via Casey niet uit? Dan kun je altijd doorverbonden worden met een collega via onze livechat - zij staan voor je klaar van maandag t/m vrijdag 8:00 - 18:00 uur en op zaterdag tussen 8:30 - 17:00 uur.
Contactformulier of telefonisch contact
Let op: Op zon- en feestdagen is onze klantenservice gesloten.
Chat
Chat 24/7 met Casey, door op het donkerblauwe chaticoontje te klikken
Livechat: Ma t/m vr 8:00 - 18:00 uur
Za 8:30 - 17:00 uur
⏱️ Wachttijd: 30 seconden
Bellen
Bel: +31 (0) 33-433 20 11
Ma t/m vr 11:00 - 16:30 uur
⏱️ Wachttijd:
Je krijgt sneller antwoord op je vraag als je met ons chat. Wil je alsnog bellen? Hou dan rekening met een wachttijd.
Wie is Casey?
Casey is onze virtuele collega die al je vragen kan beantwoorden, op elk moment van de dag.
Klik op het donkerblauwe chaticoontje rechtsonder om 24/7 een gesprek te starten. Wil je een van Casey's collega's spreken? Dan sturen wij het gesprek door naar onze klantenservice.
Openingstijden en contactkanalen
Op zon- en feestdagen is onze klantenservice gesloten.
Chat
Chat 24/7 met Casey, door op het donkerblauwe chaticoontje te klikken
Livechat: Ma t/m vr 8:00 - 18:00 uur
Za 8:30 - 17:00 uur
⏱️ Wachttijd: 30 seconden
Bellen
Bel: +31 (0) 33-433 20 11
Ma t/m vr 11:00 - 16:30 uur
⏱️ Wachttijd:
Je krijgt sneller antwoord op je vraag als je met ons chat. Wil je alsnog bellen? Hou dan rekening met een wachttijd.
Meestgestelde vragen
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Check hieronder wanneer jij jouw bestelling kan verwachten! Heb je vragen over de status van je levering? Klik dan op het donkerblauwe chaticoontje rechtsonder om direct met Chatbot Casey te chatten. Casey zal vervolgens controleren wat de status van je bestelling is.
Nederland vóór 21:00 besteld
Let op:Op zondag én maandag wordt er geen brievenbuspost bezorgd. Pakketpost wordt op maandag wél geleverd.
| Besteldag | 1e bezorgmoment | Premium | 1e bezorgmoment | Gratis |
| Maandag | Dinsdag | Woensdag |
| Dinsdag | Woensdag | Donderdag |
| Woensdag | Donderdag | Vrijdag |
| Donderdag | Vrijdag | Zaterdag |
| Vrijdag | Zaterdag | Dinsdag |
| Zaterdag | Dinsdag | Woensdag |
| Zondag | Dinsdag | Woensdag |
Let op: Pakket premium: Jij hebt zelf een tijdvak gekozen. Heb je jouw bestelling na 5 bezorgdagen nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op met vermelding van jouw ordernummer en het juiste adres.
België
Let op: Op zaterdag en zondag wordt er geen brievenbuspost bezorgd. Bij Bpost zijn dat zondag en maandag.
| Besteldag | 1e bezorgmoment Premium voor 21:00 besteld |
1e bezorgmoment Gratis voor 19:00 besteld |
| Maandag | Dinsdag | Donderdag |
| Dinsdag | Woensdag | Vrijdag |
| Woensdag | Donderdag | Maandag |
| Donderdag | Vrijdag | Dinsdag |
| Vrijdag | Zaterdag | Woensdag |
| Zaterdag | Dinsdag | Woensdag |
| Zondag | Dinsdag | Woensdag |
Heb je jouw bestelling na 5 bezorgdagen nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op met vermelding van jouw ordernummer en het juiste adres.
Op de track & trace staat dat mijn pakket is 'bezorgd', maar ik heb niets ontvangen
Wat kan er aan de hand zijn?
• Je pakket is op een andere locatie bezorgd. Kijk op welk adres het pakket is bezorgd via de track & trace die je hebt ontvangen.
• Je pakket is tegelijk gescand met andere pakketten. Soms scant de bezorger meerdere pakketten tegelijk. Waarschijnlijk wordt jouw pakket of post later op de dag alsnog bezorgd.
• Je pakket paste niet door de brievenbus. Grote kans dat we het bij de buren hebben afgegeven, of dat een huisgenoot het heeft aangenomen.
• Na elke bezorgronde wordt de post automatisch gescand. Daardoor kan het lijken alsof jouw post al bezorgd is, terwijl het misschien pas in de volgende ronde mee gaat. Meestal krijg je je post of pakje dan later op dezelfde dag of de volgende dag.
Ik heb mijn pakket ook na 5 bezorgdagen niet ontvangen
In het geval van vertraging bij een van onze postleveranciers, moeten wij de post 5 bezorgdagen de tijd geven om het bij je af te leveren. Binnen deze 5 bezorgdagen gaan wij er nog van uit, dat jouw pakket nog bezorgd gaat worden. Is jouw pakket na het afwachten van deze 5 bezorgdagen nog steeds niet afgeleverd? Neem dan contact met ons op, met vermelding van jouw ordernummer en het juiste adres, zodat wij je hier de juiste oplossing voor kunnen bieden.
Waarom ontvang ik een betaalherinnering?
Je bestelling wordt pas verzonden op het moment dat wij de betaling van jouw bestelling hebben ontvangen. Wanneer je bestelling nog niet is betaald, doordat je tijdens het bestelproces je betaling hebt afgebroken, ontvang je na 1 uur een betaalherinnering per mail waarmee je de betaling kunt voldoen. Dit herhalen we nogmaals na 4 uur. Indien wij geen betaling hebben ontvangen, wordt je bestelling automatisch geannuleerd. Als je wel hebt betaalt en het bedrag ook van je rekening afgeschreven is, dan kun je deze betaalherinnering negeren.
Mijn kortingscode of giftcard doet het niet
Wat vervelend dat het niet lukt om jou kortingscode/giftcard in te vullen. Controleer altijd of je de code goed hebt ingevuld. Heb je dat wel gedaan? Stuur de code dan naar ons door, samen met een schermafbeelding van de foutmelding. Wij gaan graag samen met je op zoek naar het probleem en vinden een passende oplossing voor je.
Ik wil mijn product(en) retourneren en heb via Bol, MediaMarkt, Kruidvat of ANWB besteld
Je kunt je retour eenvoudig via ons retourportaal registreren. Klik op de knop hieronder 'Retour aanmelden', en wij verwerken je aanvraag binnen 24 uur.
Retour aanmelden
Wat is de status van mijn retour?
Vanaf het moment dat je een retour aanmeldt, houden we je per e-mail op de hoogte van de voortgang en ontvang je eventuele instructies. In al onze e-mails vind je een roze knop waarmee je de status van je aanvraag of retour kunt inzien.
Wil je precies weten wat je huidige status is? Klik dan op het donkerblauwe chaticoontje rechtsonder om het aan Chatbot Casey te vragen.









