Bestelling en levering
Alles over jouw bestelling
Bij Smartphonehoesjes.nl kunt je eenvoudig in enkele stappen je bestelling plaatsen:
- Kies een product uit en plaats het product in het winkelmandje.
- Ga naar het winkelmandje en klik op “bestelling afronden”.
- Je kunt kiezen voor “Snel bestellen” of “Registreren en bestellen”. Indien je een account hebt kun je kiezen voor “Inloggen en bestellen”.
- Voer je adresgegevens in en kies voor je gewenste verzendmethode.
- Kies je gewenste betaalmethode en reken de bestelling af.
- Houd je brievenbus in de gaten, je bestelling is onderweg!
Orderstatus volgen
Vanaf het moment dat je de bestelling afrondt tot het moment dat je pakketje wordt meegegeven aan de bezorger houden wij je per mail op de hoogte over de status van uw bestelling. Door de enorme hoeveelheid pakketjes bij PostNL, loopt je pakketje enkele dagen vertraging op in het postnetwerk. We hopen op je begrip en willen je vragen om tot 5 werkdagen rustig af te wachten voordat je contact met ons opneemt. Daarnaast kun je de status ook terugvinden in je account.
- Log in op je account.
- Onder het kopje “Mijn bestellingen” vind je de informatie over je laatste bestelling.
- Klik op de link “Bekijk” voor de huidige bestelstatus.
Bestelling wijzigen of annuleren
Wij streven ernaar om je product(en) zo snel mogelijk te bezorgen. Nadat je bestelling is betaald, wordt deze verzameld, ingepakt en verzonden. Daarom is het niet mogelijk om na het plaatsen en betalen je bestelling inhoudelijk nog te wijzigen of te annuleren. Indien je de verkeerde adresgegevens hebt ingevuld, raden wij je aan om zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je adresgegevens kunnen wijzigen.
Let op: wij kunnen het adres niet meer aanpassen nadat het pakketje bij ons is verzonden. Je kunt je bestelling uiteraard binnen 60 dagen retourneren.
Hebt je de bestelling nog niet betaald? Dan kunnen wij de bestelling uiteraard voor je annuleren. Wij raden je aan om een e-mail te sturen naar [email protected] met je ordernummer en het verzoek om je bestelling te annuleren.
Oude producten recyclen
Heb je bij ons een nieuw elektronisch product gekocht? Dan kun je jouw oude gelijkwaardige product gratis terugsturen naar ons. Wij raden je aan om contact op te nemen met onze klantenservice voor een kosteloze retourzending.
Smartphonehoesjes.nl
Bestelling & levering
- Alles over jouw bestelling
- Verzenden en bezorgen
- Verzendkosten
- Pakket niet ontvangen
- FAQ bestelling en levering
Betalen
- Betaalmethoden
- Betalingen en facturen
- Betalingsherinnering
- Kortingscodes en cadeauvouchers
- FAQ betalen
Account
Ruilen & retourneren
Services
Contact
Wij staan zes dagen per week voor jou klaar. Je kan ons bereiken via onderstaande contactgegevens.
Binnen één werkdag antwoord