0

Veelgestelde vragen (F.A.Q.)

Betalingen

Waarom heb ik een betalingsherinnering ontvangen?
Klik hier voor het antwoord op deze vraag.
Hoe kan ik mijn betalingsherinnering betalen?
Klik hier voor het antwoord op deze vraag.
Ik heb een betalingsherinnering ontvangen, maar ik heb al betaald
Klik hier voor het antwoord op deze vraag.
Waarom heb ik ook een betalingsherinnering van Buckaroo ontvangen?

Het is mogelijk dat u behalve van ons, ook van Buckaroo een e-mail ontvangt met een betalingsherinnering. Buckaroo is onze betalingspartner die internetbetalingen voor ons in behandeling neemt.

Let op: Buckaroo werkt met een eigen rekeningnummer. U kunt zelf kiezen welk rekeningnummer u voor het overschrijven van uw betaling gebruikt. Bij overschrijving naar het rekeningnummer van Buckaroo dient u het door hen opgegeven factuurnummer in de omschrijving te zetten. Bij overschrijvingen naar het Rabobank rekeningnummer van Smartphonehoesjes.nl adviseren wij u om het ordernummer te vermelden.

Waarom kan ik via twee verschillende rekeningnummers betalen?

Betalingen via onze website worden verwerkt door onze betalingsdienst Buckaroo. Wij hebben zelf ook een rechtstreeks rekeningnummer waarnaar de betaling kan worden gedaan.

U kunt zelf kiezen welk rekeningnummer u voor het overschrijven van uw betaling gebruikt.

Bij overschrijving naar het rekeningnummer van Buckaroo dient u het door hen opgegeven factuurnummer in de omschrijving te zetten. Bij overschrijvingen naar het Rabobank rekeningnummer van Smartphonehoesjes.nl verzoeken wij u om het ordernummer te vermelden.

Hoe lang duurt het voordat mijn betaling binnen is?
U kunt uw bestelling via verschillende betalingsmethoden betalen. Bij al deze betalingsmethoden komt de betaling doorgaans direct bij ons binnen. Alleen via bankoverschrijving duurt het twee tot drie werkdagen voor wij uw betaling ontvangen (betalingen vanuit België 3-5 werkdagen). Zodra wij de betaling hebben verwerkt, wordt deze nog dezelfde dag verzonden. U ontvangt automatisch bericht over de verdere afhandeling van uw bestelling.
Wat is AfterPay precies?
AfterPay is een externe betalingspartner die ervoor zorgt dat u pas hoeft te betalen nadat u het product in huis hebt. Zo loopt u dus geen enkel risico. Deze betalingsmethode kost u €1, -. Indien de betaling via AfterPay is geaccepteerd, wordt uw bestelling direct in behandeling genomen. U kunt gemiddeld vijf werkdagen na ontvangst van uw bestelling een factuur verwachten van AfterPay. De betaling dient aan AfterPay te worden voldaan. 
Waarom is mijn bestelling via AfterPay niet geautoriseerd?
AfterPay hanteert een zeer strikt beleid voor goedkeuring van betalingsverzoeken. U kunt contact opnemen met AfterPay over de precieze reden hiervoor. Mocht uw verzoek tot betaling onverhoopt niet worden geautoriseerd, dan kunt u het aan te kopen product betalen via een andere betaalmethode.
Waar vind ik informatie over mijn facturen en betalingen?
Klik hier voor het antwoord op deze vraag.
Ik heb mijn factuur betaald, maar zie het bedrag nog open staan in mijn account
Klik hier voor het antwoord op deze vraag.
Kan ik de gegevens op mijn factuur nog aanpassen?
Klik hier voor het antwoord op deze vraag.
Ik wil graag een kopie van een factuur hebben, hoe kom ik daaraan?
Klik hier voor het antwoord op deze vraag.

Verzending en vertraging

Hoe zit het met verzendkosten?
U betaalt u bij ons geen verzendkosten in Nederland en België.
Hoe zit het met bestellingen buiten Nederland en België?
Wij kunnen ook bestellingen naar andere landen verzenden. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice door een mail te sturen naar info@smartphonehoesjes.nl.
Waar kan ik de bestelstatus van mijn bestelling zien?
In uw account vindt u onder het kopje ‘Mijn bestellingen’ de informatie over uw laatste bestelling. Als u op de link ‘Bekijk’ klikt, kunt u de bestelstatus bekijken. Wij stellen u bovendien per mail op de hoogte zodra uw bestelstatus verandert.
Ik heb bericht ontvangen dat mijn bestelling is verzonden. Waarom is deze nog niet geleverd?
Uw bestelling is verwerkt en aangeboden bij PostNL. De bestelling wordt doorgaans de volgende dag geleverd. Bestellingen vanuit België ontvangt u doorgaans binnen drie tot vijf werkdagen. Helaas kan het soms langer duren door vertragingen bij de afhandeling of verzending bij PostNL.
Ik heb mijn levering verkeerd ontvangen.
Als u een levering verkeerd hebt ontvangen, kunt u een mail sturen naar info@smartphonehoesjes.nl. Wij zullen u direct een oplossing bieden. Uiteraard vinden wij het voor u als klant erg vervelend als er een fout is gemaakt tijdens het verwerken van uw bestelling. Wij willen dit spoedig voor u herstellen en hopen dat u onze service desondanks als positief zult ervaren.
Wat kan ik doen als ik mijn levering beschadigd heb ontvangen?
Klik hier voor het antwoord op deze vraag.
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Klik hier voor het antwoord op deze vraag.
Waarom is mijn bestelling geannuleerd door Smartphonehoesjes.nl?
Klik hier voor het antwoord op deze vraag.

Garantie en service

Mijn hoesje is kapot gegaan, kunnen jullie hier iets aan doen?

Wij vinden het uiteraard erg jammer om te horen dat een product niet aan uw verwachting voldoet. U krijgt daarom standaard een garantie van drie maanden op al onze artikelen. In geval van een defect willen wij u vriendelijk verzoeken om een mail te sturen naar info@smartphonehoesjes.nl. Wij verzoeken u vriendelijk om bij deze mail enkele foto’s van de schade toe te voegen.

Let op: aanvragen worden alleen in behandeling genomen onder vermelding van uw ordernummer en een korte omschrijving van de klacht. Op deze manier kunnen wij uw klacht spoedig op afstand beoordelen en u een passende oplossing bieden.

Onze garantie geldt niet op een defect dat is veroorzaakt door slijtage en verkeerd of intensief gebruik.

Bieden jullie ook garantie op merkhoesjes?
Bij merkhoesjes bieden wij een garantie van 1 jaar. Hiervoor gelden voor de rest dezelfde voorwaarden als voor onze andere producten.
Ik ben niet tevreden, waar kan ik terecht met mijn klacht?
Klik hier voor het antwoord op deze vraag.
Wanneer kan ik reactie verwachten op mijn e-mail?
Wij streven ernaar om uw bericht binnen 24 uur te beantwoorden. In geval van een klacht of schadeafhandeling proberen wij dit binnen zeven dagen voor u af te ronden. Om dit zo spoedig mogelijk te laten verlopen, willen wij u vriendelijk verzoeken om uw medewerking. Bijvoorbeeld bij een verzoek om foto’s.

Retourprocedure

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Klik hier voor het antwoord op deze vraag.
Ik heb geen account aangemaakt. Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Klik hier voor het antwoord op deze vraag.
Hoe lang duurt het voordat mijn retour is verwerkt?
Wanneer wij uw retour in goede orde hebben ontvangen, wordt deze dezelfde werkdag in behandeling genomen. Uw gewenste alternatieve product wordt, indien mogelijk, direct verzonden. Indien u uw aankoopbedrag retour wenst, duurt de verwerking van de betaling na ontvangst binnen Nederland gemiddeld twee tot drie werkdagen.
Het nieuwe product dat ik heb uitgekozen is duurder dan het product dat ik retour stuur. Wat kan ik doen?
Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen, nemen wij deze in behandeling. Als blijkt dat het alternatief duurder is, ontvangt u van ons bericht hoe u de bijbetaling kunt afronden.
Ik heb mijn retourzending opgestuurd, maar ben vergeten het ordernummer te vermelden. Wat moet ik doen?

Om uw retourzending in goede orde af te handelen, hebben wij voldoende informatie nodig. Indien u bent vergeten bepaalde informatie mee te sturen, verzoeken wij u vriendelijk om een mail te sturen naar info@smartphonehoesjes.nl.

Zodra wij voldoende informatie hebben omtrent uw verzending, zullen wij onze uiterste best doen om deze alsnog te verwerken. Wel wijzen wij u erop dat dit om logistieke en administratieve redenen helaas niet altijd mogelijk is.