Contact

Onze klantenservice staat zes dagen in de week paraat om jouw vragen te beantwoorden. Het antwoord op veel vragen vind je ook op onze klantenservicepagina’s, of in onze veelgestelde vragen (FAQ).

Top 5 meest gestelde vragen

  • Bestellingen die voor 21:00 uur worden besteld en betaald, worden dezelfde dag nog verzonden vanuit ons magazijn. Als het wat drukker is bij PostNL, kan je pakketje enkele dagen vertraging oplopen in het postnetwerk. We hopen op je begrip en willen je vragen om tot 5 werkdagen rustig af te wachten voordat je contact met ons opneemt. Onze excuses voor het mogelijke ongemak! Let op! Op zondag en maandag wordt er in Nederland geen brievenbuspost geleverd. Ditzelfde geldt voor België op zaterdag en zondag.
  • Wat vervelend om te horen dat je bestelling niet helemaal naar wens is. Dat gaan we oplossen! Je mag je bestelling binnen 60 dagen retourneren. Meld je retour aan in ons retourportaal door het stappenplan voor het retourneren te volgen.
  • Het is niet mogelijk om achteraf je bestelling te annuleren. Als je nog niet betaald hebt, wordt je bestelling automatisch na 72 uur geannuleerd. Dit geldt echter niet voor bestellingen waarbij er gekozen is voor achteraf betalen (AfterPay/Klarna). Neem in dit geval contact op met de klantenservice.
  • Volg de status van je retour gemakkelijk zelf via ons retourportaal. Ga naar de e-mail die je ontvangen hebt van info@returnless.nl en klik op de button. Hier kun je de status van je retour volgen. Na aankomst van je retour in ons magazijn, streven wij ernaar om je retourzending binnen 48 uur te verwerken. Nadat we je retour verwerkt hebben, ontvang je het aankoopbedrag binnen 3 werkdagen, onder vermelding van Stichting Derdengelden Buckaroo, op je rekening.
  • Wat vervelend om te horen dat het product beschadigd is. Wij willen je vriendelijk verzoeken om je retour aan te melden en een foto van de schade te uploaden bij je aanvraag. Aan de hand van de foto, zullen wij je retouraanvraag beoordelen. Meld je retour aan in ons retourportaal door het stappenplan voor het retourneren te volgen.

Mijn product is beschadigd, incompleet of ik ben van gedachte veranderd

Ben je toch niet tevreden over jouw product? Of is het beschadigd? Dat is vervelend. En daar gaan we iets aan doen, beloofd!

Alle retouren moeten vooraf aangemeld worden.

Heb je nog vragen?

  Stuur een Whatsapp naar 06-12 72 85 37

  Mail naar info@smartphonehoesjes.nl

  Of bel naar +31 (0) 33-433 20 11

Openingstijden

Maandag       08:00 - 20:00 uur
Dinsdag       08:00 - 20:00 uur
Woensdag       08:00 - 20:00 uur
Donderdag       08:00 - 20:00 uur
Vrijdag       08:00 - 20:00 uur
Zaterdag       08:30 - 17:00 uur
Zondag       gesloten


Wij streven ernaar om e-mails tijdens openingstijden zo snel mogelijk te beantwoorden. Wij hopen op je begrip als onze reactie in deze drukke periode iets langer op zich laat wachten dan je van ons gewend bent. Mail je ons op zaterdag na 17:00 uur, dan pakken we je bericht na het weekend zo snel mogelijk op.

Openingstijden tijdens de feestdagen in 2021:

Nieuwjaarsdag 1 januari - gesloten
Goede vrijdag 2 april - geopend  
Pasen - gesloten
Koningsdag 27 april - gesloten
Bevrijdingsdag 5 mei - geopend
Hemelvaartsdag 13 mei - gesloten
Pinksteren 23 en 24 mei - gesloten
Kerstavond 24 december - geopend tot 15:00
Kerstmis 25 & 26 dec - gesloten
Oudjaarsdag 31 december - geopend tot 15:00

Gelukt!

Nu mis je niks meer!

Gebruik de code NBI5 in je winkelwagen en ontvang 5% korting op je volgende bestelling.

5% korting?

Schrijf je nu in en ontvang 5% korting op je volgende bestelling!