Betalingsherinnering
Betalingsherinnering van Afterpay
Tijdens het bestelproces heb je gekozen voor de betaalmethode AfterPay. Binnen enkele werkdagen ontvang je per e-mail een factuur van AfterPay waarmee je de betaling kunt voldoen. De betaling dient binnen 14 dagen te zijn voldaan. Indien de betaling niet binnen 14 dagen is voldaan, ontvang je van AfterPay een betalingsherinnering. Heb je de factuur wel betaald maar alsnog een betalingsherinnering ontvangen? Neem dan contact op met AfterPay NL of AfterPay BE.
Betalingsherinnering van Klarna
Tijdens het bestelproces heb je gekozen voor de betaalmethode Klarna. Binnen enkele werkdagen ontvang je per e-mail een factuur van Klarna waarmee je de betaling kunt voldoen. De betaling dient binnen 14 dagen te zijn voldaan. Indien de betaling niet binnen 14 dagen is voldaan, ontvang je van Klarna een betalingsherinnering. Heb je de factuur wel betaald maar alsnog een betalingsherinnering ontvangen? Neem dan contact op met Klarna
Betalingsherinnering van Smartphonehoesjes.nl
Je bestelling wordt verzonden op het moment dat wij de betaling van je bestelling hebben ontvangen. Wanneer je bestelling nog niet is betaald, ontvang je na twee uur een eerste verzoek per e-mail tot betaling. Een tweede verzoek versturen wij na twee dagen.
Indien wij na drie dagen geen betaling hebben ontvangen, wordt je bestelling automatisch geannuleerd.
Dubbele bestelling geplaatst?
Heb je per ongeluk twee bestellingen geplaatst? Dan staat er waarschijnlijk één bestelling op de status ''betaald'' en één bestelling op de status ''wacht op betaling''. Voor deze laatste bestelling heb je van ons mogelijk een betalingsherinnering ontvangen. Wij raden je aan om een e-mail te sturen met daarin je ordernummer en een korte toelichting, zodat wij dit voor je kunnen oplossen. Wanneer je geen e-mail stuurt annuleren wij automatisch na drie dagen alsnog deze bestelling.