Update rondom coronavirus

Om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan heeft de overheid verschillende maatregelen ingevoerd. Bij Smartphonehoesjes.nl doen we er alles aan om onze processen zo goed mogelijk door te laten lopen. Alle orders worden vooralsnog op tijd verzonden vanuit ons magazijn, maar kunnen vertraging oplopen in het postnetwerk. Wij hopen op je begrip als je bestelling later bezorgd wordt dan je van ons gewend bent.

Een groot deel van onze pakketjes wordt via brievenbuspost verstuurd, dus dit vormt geen enkel probleem voor de levering van jouw pakketje. Grotere pakketten en pakketten met een orderwaarde boven de €50, worden via pakketservice verstuurd. Het enige wat hierbij anders gaat dan normaal is de ontvangst van je pakketje. De PostNL bezorger zal in plaats van een handtekening vragen naar de laatste 3 cijfers van je BSN-nummer. Zorg dus dat je bij ontvangst je legitimatie bij de hand hebt!

Klantenservice

Wij streven ernaar om e-mails tijdens openingstijden zo snel mogelijk te beantwoorden. Wij hopen op je begrip als onze reactie in deze periode iets langer op zich laat wachten dan je van ons gewend bent.

Maandag - vrijdag: 08:00 - 18:00 uur

Zaterdag: 08:30 - 17:00 uur

  Mail naar [email protected]

  Stuur een bericht op Facebook

  Of bel naar 033-433 20 11

Extra informatie levering België

De overheid in België heeft nieuwe maatregelen aangekondigd tegen het verspreiden van het coronavirus. De nieuwe maatregel van de Belgische regering om niet-essentiële winkels te sluiten vanaf 18 maart om 12:00 uur heeft als gevolg dat een deel van de PostNL-punten in België gesloten is.

Pakketten op gesloten PostNL-punten België

De pakketten die voor 18 maart 12:00 uur nog niet zijn opgehaald, blijven opgeslagen op het PostNL-punt. Pakketten die op dit moment onderweg zijn naar gesloten PostNL-punten zullen teruggestuurd worden naar de afzender. Wij gaan ervoor zorgen dat alle teruggestuurde pakketten alsnog bij je terechtkomen. Ligt je pakket vast op een PostNL-punt? Neem contact op met onze klantenservice, dan gaan we er samen voor zorgen dat je alsnog je pakket ontvangt.

Thuisbezorging België

In België geldt een tweede aanbiedpoging. Als je het pakket bij de tweede bezorgpoging niet in ontvangst kan nemen, wordt dit pakket naar een PostNL-punt verstuurd dat open blijft. Je wordt hiervan op de hoogte gebracht zodra je jouw pakket kunt ophalen bij de betreffende locatie. Neem bij vragen contact op met onze klantenservice, wij zullen er alles aan doen om het pakket bij je thuis te bezorgen.